vineri, 24 decembrie 2010

Yeay:x


VINE CRACIUNUL!:)
O venit defapt:)
Servustoc`:)
Ce faceti voi de craciun ?
Sau sa incepem asa... ce ati facut ieri ? Adica de ajunul-ajunului?
Eu am stat la jocul meu stupid toata ziua si am mai ajutat prin casa la treburile gospodaresti ca asa se cuvine nu :)?
Ma rog :))
Astazi ,
De AJUN -
Stau din nou la pc .. de data asta inca nu la joc ..ma duc imd la joc :))), Si in casa e nebunieee:))
Toata lumea fuge de colo`colo si aduna curata face mancare chestii chestii :)
Eu scriu pe blog.. ca m.am gandit ca ar fi frumos sa fac asa un post.. cu ocazia sarbatorilor de iarna :)
Dar , partea interesanta de Craciun--->
COLINDATUL
Operatiunea nr 1873
Nume de cod -Colindatul
Observatii-Se canta Mos Craciun pentru a spala pe creier gazdele si a scoate cat mai multe bunatati printre care - prajituri, suc , mancare, alune:x , migdale.. [ astea is tot ceva alune ,nu ?] , $ , si alte chestii :>
Deci asa cum tine datina din fiecare an, clasa a 5/6/7/8 -a A merge la colindat.. daca merge pe grupuri ca unii sunt prea ratati sa se integreze in grup e altceva. De data asta ... ceva sa schimbat!
Nu mai suntem doar noi ... Vin si Kiki si Mara:>
Il mai stiti pe kiki nu ? subiectu 1 ? Da da ala:))
No..si ... nust.. O sa fie ceva misto :>
Dezmatz facem :))
Voi... ? Ce faceti de Craciun ?
Id. alpo.verde
Poza de azi nu avem :)) ca mie lene sa va scot o poza din nust ce folder de prin D / C :)
Deci..
Sa va urez ceva->
Sarbatori fericite , LA TOTI!!! inafara de Gutza si Justin Bieber:)!!!In rest la toti:)!
Mai postez de rev :)
AlexP. Va saluta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici :>?