joi, 9 decembrie 2010

Bonzaaayy!! (xmas)


Halau Halau!
Ce Faceti ?
Sa vorbim astazi despre un subiect captivant de la mine din viata -> Sa iti faci blog ! :))
Ok
Subiectu 1:
Persoana-KyKy
Varsta- 13
Data si locul nasterii/ Grupa sanguina/ Numele complet al ambilor parinti/ Ocupatii/ Loc de munca --> Habar n.am :)
Deci am inceput sa ne intelegem noi 2 dupa excursie ... si no e tare suntem prieten ft calumea acuma:)) si tot povesteam... i zic " Ba tu stii ca am blog ?" . Am uitat partea asta despre mine cand ne.am dat mare aman2 in fata celuilalt fiecare cu ce realizare are.. si sio facut si el :))
Avea statusuri...' wai wai am blog' ... si... lo tinut o seara.. ca apoi o uitat...
Subiectu 2:
Persoana- Brotky
Varsta- 14 luna asta SA NE TRAIESTIII!!!
Data si locul nasterii/ Grupa sanguina/ Numele complet al ambilor parinti/ Ocupatii/ Loc de munca --> Habar n.am nici aici
Era o zii frumoasa cand mi.am facut blogu si aveam multi fani din clasa/scoala.. era chiar tare sa fiu in centrul atentiei stiti ca mie imi place :))!
Stiti , nu :))?
Si Brotky era unu dintre fanii mei numaru 1:)
Si nu pt ca lam rugat sa fie , nu o fost silit, era fan de bunavoie, defapt , avea si pe ce :))
Asa
Si si.o facut si el blog-> ii fac reclama - > http://brotzkyou.blogspot.com/
Deci
1. OU- e terminatia pe care noi ne.am puso cand ne.am desenat si chestii.. o fost pe val mult faza cu ou ... so prins si de el.
2. SCRIE- felu in care scrie frate ma sperie, e ciudat.. nu poate lega doua propozitii.. 'adica merge tot asa intruna si schimba subiectu fara nici un fel eu aseara am fost la baie tarziu iua te iubesc alpo sa lasat de yoyo si maine am teza footbag si am roti si deala la skate nust de care'
Normal ca am exagerat. da e ceva asemanator. so prins si de el ...
3. Copy-Paste- Fundalu, modu de vorbit, pozele, blibiografie, fazele de pe margine cu pestisorii.. e exact pe acelasi site ca si hamsteru meu , APROAPE TOT - e luat de la mine .. ma brotzky .. cand citesti ceva pe blogu cuiva.. nu faci si tu un post exact la fel pe blogu tau ... la cate posturi faine si cate ideei geniale am vazut pe blogurile altora... ar trebuii sa am 150 de posturi frate... e gresit ce faci.. fii ORIGINAL!
4. Titlu- o.O nu ai titluri la posturi.. nu vezi ca mai sus de "Font" scrie Titlu.. inca e in romana Blogger:|
Poate mai sunt defecte.. eu doar am zis cu ce nu.s de acord:)
Dmne ajuta brotzk sa scoatem ceva mai bun din tine :)
Api..
Hai cu banu`!
Salut:)
E da
Vine Craciuni
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici :>?