joi, 10 februarie 2011

BrokenLegsGotNoMercy


Buna buna :)!
Deeeeeeeci
In primul rand imi ce scuze ca am fo`forte inactiv pe blog :))
Da stiti cum i no ?
Am avut alte treburi , nu am avut timp sa va spun ce treburi am si chestii chestii .
Paai
De la Craciun incoace:)))
O fost revu care o fost cred ca cel mai tare rev de cand is io.
Lam tinut in Marasti.. nu mai dau detalii ca si mama imi citeste blogul .. da va ganditi voi ce am putut face:))
REVELION- check!
Apoi o inceput scoala und iar neam prostit toata ziua buna ziua :))
Nu prea mai tin minte ce sa va zic de la scoala :)) ; majoritatea ati fost cu mine :))
SCOALA- check!
APOI o venit vancanta dintre semestre.. unde... eu ...
MIAM RUPT PICIORU!!!
DURERE!!!
defapt
am rupt doar ceva ligament de la el .. (genunchi stang ) si milò pus in ghips s`a she..
Acuma stau acasa de ... 4 zile si moooooor de plictiseala toata ziua :))
Mai vorbim fratilor:))
Mai postez
PROMIT!
sa va dau ceva de entarteimant:))
O fost Marian Vangelie in State.. si .. neo trimis o scrisoare:)).

Am pus punct .
Romania, Cluj-Napoca, Cluj - Semnat
Pop Alexandru - Mihai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici :>?