miercuri, 6 octombrie 2010

Te iubesc.


Asa e ! :)
Am pe cineva, deci domnisoarelor va rog nu mai dati add... pe langa asta mi.am schimbat id.ul si e confidential - alpo.verde :))
Ce sa zic ? E perfecta ! :x . Are un zambet peerfect :D! Ochi marrrii si veeeerzi 8->! O personalitate de invidiat pentru multe! Si ma face sa fiu cel mai fericit c8il!
Imi place cum se enerveaza , cum rade , cum ma iubeste , cum e ea in totalitate :)!
Altcevaaa.. ? sa vorbim despre.. hm?
Activitatea mea de blogger?
Am o poveste care o so dau pe parti .. inventata de mine si de prietenii mei :)) ma rog ... am niste poze pe aparatu foto. .. poze facute la poze cu mine.. si vreau sa imi fac foto-biblografia :x.. asta cand o sa gasesc cablu :)
Urmareste!
- Ilariant -
- Cocalari.com -
- alpomidaxoxo.blogspot.com -
- Piesa -
- NANE !!! -
- aa... facebook.ul ! :))
- Si .. ce mai vreti voi - :)
Ce sa va mai spun baa? :))
Am bike vreo 3 zile :))
M.am apucat de yoyo :x in caz ca vreti sa imi donati unul de vreo 200 de dolarei astept :)
si .. nust ... cam atat
Spor
Te saluta Alex!

Te iubesc !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici :>?