luni, 6 septembrie 2010

Sal`tare:)

Al doilea titlu: Tastatura prafuita:))
Sa incepem. . .
Sa stricat pc:)) de mai multe ori defapt si lam tot plimbat prin service fiind in garantie apoi a mers apoi iar na mers si a.m.d . In concluzie nu prea am stat pe calculator vara asta :))
Asta nu ma oprit sa postez, sa intru pe mess, sa ma joc si alte chestii doar ca ma cam suparat putin :)
Tastatura si mouse`ul meu au stat nefolosite cam o luna si sa pus praful pe ele :))
Ma rog .
Pana atunci folosesc laptopu lui mama... si un calculator temporar. E confidential :))
Amu vine partea faina :)
Nu mai am betesigu ala de telefon samsug si nici arma de nokia 6600
Acum
Am fostu telefon a lui tata care e cam spart si prafuit da nui bai cal restaurez eu cumva :)
E un Nokia 6121 classic :D daca voi , cititorii mei fideli , aveti un cablu de date pt un astfel de telefon va rog contactati telefonic numarul 0751021424 :))
Ce sa va mai spun :))?
Activitatea mea in WoW este mult mai slaba spre DELOC in ultimele luni din cauza calculatorului da o sa revin eu imediat ce il repara dragii de la intend
Termenul maxim e de 15 a lunii sept.
Sper insa sa il faca mai repede:)
O sa mai trec pe aici proaspat de pe calculatorul meu scos din service :)
Pana atunci ...
Pace mondiala
Serustoc`



Un comentariu:

  1. MA bucur ca nu is singura care a ramas fara telefon si a primit unu vai de capu lui , spart ,dar e optimista. :))

    RăspundețiȘtergere

Ce zici :>?