sâmbătă, 9 octombrie 2010

Alai tothi - poza-bibliografie




Is bine!
sa treceem la poze !!
Frageda varsta de 3 luni :)
-4 luni
-aici 8 luni :)
-deja cresc :)) 11 luni .YEAY!
-alai tothi! 1 an deja umblu!!
-cam neclara..da am 2 ani :)-deci am un motiv. port ochelarii aia pt ca il ajutam pe tata la foc si numi placea caldura in ochi :)
-eram la mare :x ..am 3 ani si im placea sa ma dau pe alea :)) -tot la mare da deja am 4 ani !!:)) -tothi!! am 5 ani , is cu bunicumeo si am tort pe fata:)) -Am 7 ani si is in clasa I la scoala :x :)) dmf! ce fain o fost:)-ma scuzati.. aste ar fi trebuit inainte.. aici am 6 ani si am fost la copiii spun lucruri trasnite:)) -is cu tata la mare .. si am 8 ani. nu is ft mandru de poza ca nu sunt asa de gras nu :))?-deci am .. 11 ani .. in a 4a.. toata lumea are poze dinastea :)) dar nimeni nu are cu steluteee:> -deci tothi aici am 13 ani :))

>Din moment ce pana la 14 nu mai e mult si voi stiti cum arat eu la 14 ani nu ma mai obosesc sa pun poze :))
Nu am piesa, filmu ,cocalaru.. si chestiile zilei pt ca nu am chef sa caut si sa le pun :))
Cam atat fratiilor:)
Cu stima si respect,
Alpozaurus:)

Te iubesc :*!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici :>?